Singapore

Australia

Philipines

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!

Followers

Sunday, November 21, 2010

Putera30 PhotoGrapher And Designer: KISAH ANAKKU - | RAGAM DAN KARENAH ANAK |

Gambar2 dibawah ini menunjukkan betapa kelakarnya anak aku. mula2 aku tengok dia asyik bermain dengan buku ABC dia.. aku pun biarkanlah aje dia memerhati buku untuk sesi pembelajaran dia. Apabila aku asyik bermain dengan FACEBOOK aku pun toleh memerhati gelagatnya. aku heran kenapalah dia duduk tertiarap diatas simen yang tak berlapik tu.. rupa-rupanya.. dia TIDURRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!! kuang kuang kuang


10/11/2010

aku ingat dia buat aper lah time ne,,,,,next pic seterusnya,,,,



10/11/2010

kuang3.....tidur sudah walahal baru jew aku tengok dia duk main2 dengan buku yang d koyak kan nya tu,,,,



10/11/2010

aku apew lagi ambik loo gambonya,,,huuuhuh,,,,,baru aku angkat dia huhuhuhuuh,,,,,nasib lah icha oooooiiiii...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...